Stan med Hannan

Idag runt 12 tiden for jag och Hanna till Luleå för att kolla på en jacka.
Jag hittade ett par ursnygga Palladium skor.. Svarta. Gosh så snygga!

Ikväll blir det nog snack på Skype och bara ta det lugnt. Puss


Dagens pass

Idag efter skolan for jag och mina två bästavänner till stallet.
Jag körde Mattino och Stina och Hanna körde Telia.

Telia blev dock supertaggad då hon tävlade med Mattino mestadels hela vägen. Men duktig var hon!

Det var en sån stor skillnad på att köra Shettis och Russ. Mattino tog större och längre steg jämfört med Telia. Hoppas på att få köra Mattino någon annan gång också ;-)


Där jag trivs som bäst...

.... i vagnen.


Finaste Telia

Min andra halva, älskar dig.
 

Dagens träning

Blev förvånad över idag, Telia gjorde sin hittills BÄSTA träning. Hon sprang som snabbast på 3.04 vilket är 20 sec längre än när hon sprang på banan och var i form. Nu drog hon en rockard + mig och Hanna i vagnen. Då fick hon en superbra tid. Hatten av, JAG ÄR STOLT.
Hon var blöt av svett kan jag säga ;-)


Träning ger resultat right?


Inte som planerat

Hej, gick till halv 4 idag *pust*. Vi hade även skolfoto vilket inte gjorde dagen bättre.
Sen ringde Perre o frågade om jag ville komma och köra på travbanan med henne men då fick hon punka på häst transporten. Tråkigt nog.
Ska fara till stallet imorgon istället, lunka i skogen med henne. Kanske kör en lite hårdare runda sen också så hon får träna lite.

Uppdaterar bättre imorn, puss


Words


Bästa Kiara vet ;-)


Ny header

Vad tycker ni?


Fotat

Klaga  inte över ljuset, jag vet.
 

 
 
 
 
 

Mattino

 
 

Älsklingen

Tack Stina för dom väldigt fina bilderna!
 
 
 
<3
 
 
 
 
 

Rent

Städat klart rummet. Snart mot stallet!


Arg :@@@

Jag har tänkt på en sak.. jag skulle egentligen kunna skriva ett inlägg som är riktat till alla er som har varit elaka mot mig under tiden före och efter operationen. Hur folk har stått och SKRATTAT åt mig i korridoren för att jag inte kunde stå. Folk som har hånskrattat åt min sneda höft. 
HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT FÖRSTÅ? För så gör man inte, inte mot någon. Ingen förtjänar något sådant. 
 
Just detta satt jag, Hanna och Stina och snackade om i timmar. Liksom hur kan personerna som har sagt och gjort detta orka leva med sig själv? 
Av alla saker man säga och göra fick jag genomlida de, alltihop. 
 
 
Det gick till och med så långt att en person önskade att jag skulle dö eller bli handikappad för livet när jag opererades. Jag är så otroligt nära att skriva ut namnet på personen. SÅ nära. 
När jag visade upp mina röntgenbilder för klassen satt hon och SKRATTADE. VEM gör så?
 
Jag förstår att du är avundsjuk, att du önskar att jag skulle suttit i rullstol för då hade du mått mycket bättre, jag förstår det. Att det svider i ögonen när du tittar på mig för nu kan jag gå. Jag förstår det, fullt förståeligt. 
Men du måste förmodligen ha problem som säger och håller på så. För så gör man inte. Ok? 
 
 
Den personen ger mig blickar i korridoren, skrattar åt mig när hon ser mig, troligtvis avskyr mig. MEN hur?! 
Jag önskade aldrig att du skulle dö, jag skrattar inte åt dig i korridoren, eller avskyr dig. Jag tycker bara att du är en jävla idiot som gör så. Att du är så osäker att du ger dig på andra och mig för att höja dig själv. Men vet du vad? Du har aldrig lyckats och kommer aldrig att göra det heller så fuck u. 
 
Jag önskar dig all lycka till i framtiden, för du ligger så lågt ner just nu :)
 
 
 
 

Planer för dagen

* Städa mitt rum, kläder, saker på golvet. Ett bombnedslag typ. 
* Städa kaninburen, diska ur den osv. 
* Ta uteburen. 
* Stallet.